Tre veckor kvar till BF!

Idag är det prick tre veckor kvar tills vi har BF! Tiden går så himla fort, men jag önskar dock att den kunde gå lite fortfare, för de senaste dagarna har varit riktigt tuffa. Ont i rygg, ben och höfter och en lite filur som trycker med huvudet neråt, vilket inte är den skönaste känslan.. Men som sagt, bara tre veckor kvar och sen har vi förhoppningsvis vårt lilla gryn hos oss (om jag inte går över tiden dvs.)

Idag blir en lugn dag, älskling ska iväg på nån jobb grej där de ska spela brännboll och sånt. Själv så tänkte jag ta tag i målningen av spjälsängen, blev inte av när jag målade det andra sakerna :)

Det är cruising här i stan idag med, så det är nog mycket folk på stan. Älskling har lovat att vi ska gå ner och kika en sväng på allt folk ikväll om vädret håller i sig och om jag orkar gå pga alla krämpor.. Blir kanske en sväng till Jessica med tjejerna med och träffa dem en sväng, men det beror som sagt på om orken infinner sig eller inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0