Slashasar

Inatt blev det ingen sömn alls för mig då jag hade så jäkla ont överallt och vårt lilla gryn levde runt som en vilde i magen. Har iaf sovit några timmar på dagen, men känner mig fortfarande helt slut.

Vi har iaf fått lite gjort här hemma idag. Dock inte så mycket då vi har varit två slashasar båda två. Men är det söndag så är det ;)

Jag kan iaf stryka några av sakerna på att-göra-listan!
  • Packa BB-väska + en väska till oss (frågan är vad sjutton man ska ha med sig?!)
  • Hämta hem och måla en bokhylla som för närvarande står hos mormor
  • Fixa färdigt i köket (spackla, slipa, måla, tapetsera och byta bänkskiva)
  • Sätta upp två tavellister ovenför sängen i sovrummet
  • Få fint i vardagsrummet (få upp lite saker på väggarna osv.)
  • Få ut den där jäkla tv-bänken på blocket så vi blir av med den nångång (Har iaf knäppt kort på den nu..)
  • Fixa blomlådor att ha på balkongen och göra lite mysigt där
  • Och sen så skulle det behöva storstädas i hela lägenheten också
Nu blir det lite matlagning och sen kanske en film, och så kan jag garantera att det blir en tidig kväller ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0