Skogspromenad

Igår var det storstädning på schemat här hemma, så nu är det riktigt fint här igen. Med undantag för köket där vi (älsklingen) spackalade väggarna och donade. Ska ju tapetsera om där med nu nån dag bara pappa och Petra har tid :) Kommer bli så fint här när det är klart! :)

Efter städningen så var jag lagomt rastlös fortfarande så vi åkte och handlade lite gomat och sen åkte vi till Dåbo och hälsade på. Promenaden igenom skogen var ingen bra ide, men det var jäkligt skönt iaf, men det känns i kroppen ordentligt idag ska jag erkänna! :)

Idag så har jag inte gjort så mycket, hjärtat är hos Jim och känner jag honom rätt så är han nog där några timmar till :) Själv så tog jag mig en promenad förbi Jonas och Nina och pratade lite, sen gick jag till mormor och hämtade cykeln. Tog en omväg hem då jag är alldeles för lat och har noll kondition för att cykla i uppförsbackar ;) Väl hemma ramlade jag nästan ihop på soffan av utmattning och där ligger jag fortfarande! :)

Nu blir det en sväng ut på Dollar innan de stänger, vill ha nya gardiner till vardagsrummet och så ska jag nog köpa mig nåt gott att äta. Sen blir det bara till att ta det lugnt och vila resten av dagen, måste verkligen börja lyssna på alla runtomkring nu, annars kommer den lilla inte att stanna kvar i magen länge till! :)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0