Flytt, slipning och städning...

Flytten hos farmor och farfar gick bra, jag tog det lugnt och bar inte nå tunga saker utan bara lite småkassar och nån blomkruka. Ville ju hjälpa till lite jag med kände jag :)

Kom hem för typ en timme sen och då slipade jag väggarna i köket, så nu är det klart för tapetsering där, blir nog gjort i helgen för då hade Petra tid sa hon :) Så då kommer det äntligen vara klart här hemma, UNDERBART! :) Jag får se till att knipa tills dess då iaf ;)

Väntar på att pappa ska ringa nu, han har en bokhylla på släpet som han ska komma hit med som vi fick av farmor och farfar. Tänkte ha den i hallen och köpa nå fina korgar att ha i, så kan man ha nycklar och massa sånt där. Blir nog riktigt bra tror jag :)

Imorgon blir det en storstädning här hemma, igen... Känns som om det är det enda jag gör, men nu tycker jag att det är dammigt igen så lika bra att städa och få det fint tills det ska tapetseras. Måste torka av alla lister och så i köket från slipdamm där dammsugaren inte kom åt.

Ska även sätta upp en tavla eller två i vardagsrummet så det är klart här och sen skulle jag vilja ha hem byrån/bokhyllan från mormor med så jag kan måla den och så det blir riktigt klart här innan vårt lilla hjärtegryn tittar ut. Men om jag ska fortsätta i den här takten så kanske den lilla kommer väldigt snart... Kanske ska ta en paus från allt som måste göras imorgon och bara ta hand om mig själv istället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0