.

Gårdagen spenderades i Bollnäs med pappsen för att hjälpa farmor och farfar att flytta. Ska åka dit idag med bara han har slutat jobba. Viktor och Petra ska följa med de också så pappa får bärhjälp då jag inte får bära ett enda dugg för farmor...

Kom hem strax före klockan fem igår och då åkte jag och köpte en blomma till mamma och åkte med den till henne. Sen så fick jag ett ryck och fortsatte i köket med att ta bort tapeterna, så sagt och gjort. Nu är varenda liten tapetbit borta i köket, och jag har spacklat och väntar på att det ska torka. Får se om jag hinner slipa det innan det är dags att åka, annars får jag göra det när jag kommer hem eller imorgon :) Sen är det äntligen dags för tapetsering här hemma, och som jag längtar! Kommer bli så jäkla fint, det är jag helt övertygad om! :)


Tapeterna vi ska ha i köket :)

Återkommer med mer uppdatering ikväll om det inte blir för sent :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa det var ju inte igår vi köpte den där tapetern :D

2011-05-30 @ 20:07:42
Postat av: Sofia

Haha ne det var det inte, men nu jäklar ska den äntligen på plats! :D

2011-05-30 @ 20:51:58
URL: http://sofialarssoon,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0