.

Natten var som vanligt hemsk, kunde inte sova mycket alls pga värk i princip hela jäkla kroppen... Men idag är det bara två veckor kvar till BF så jag får väl stå ut helt enkelt.

Har varit på kalas hos Ellie idag, världens sötaste 5-åring! ♥ Självklart var allting rosa, allt från ballonger och tallrikar till tårtor och muffins, ett riktigt prinsesskalas helt enkelt :)

Annars har det bara varit en lugnt dag, har så jäklans ont i höfterna och sammandragningar hela tiden så jag orkar knappt röra på fläsket. Men nu så har älsklingen åkt iväg på nåt på teatern så då tänkte jag passa på att städa och plocka lite här hemma, blir alltid bäst om man får göra det när man är själv tycker då jag. Bra att få städa bort lite irritation och samtidigt rensa huvudet från diverse tankar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha soffan jag bäddar aldrig om man säga! ;)

2011-05-29 @ 23:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0