.

Väntar på att älsklingen ska duscha klart så vi kan åka och storhandla mat. Lika bra att fylla upp kyl/frys och skafferi tänkte vi :) Sen blir det en sväng förbi mormor för att hämta en annan spjälsäng och så ska jag åka ut med den vi har till stugan. Så lite kommer det allt bli gjort idag.

Började måla i köket igår så nu är det snart färdigt iaf, skönt att man kommer nånvart. Ska dra på en sväng till med färg sen så är den delen klar. Fårse om jag orkar spackla och dona sen med, orken får helt enkelt avgöra.

Dock så tycker jag att det är lite konstigt att jag orkar hålla på att dona en massa här hemma även fast jag knappt sover om nätterna. Men det kanske är nåt som gravida kvinnor gör såhär på sluttampen, vad vet jag :)

Natten har varit fruktansvärt jobbig, det ska ni ha klart för er. Kunde inte sova alls så låg på soffan och kikade på tv/film. Och när jag väl slumrade till så fick jag världens sammandragningar och så fick jag sendrag i benen varannan minut kändes det som. Så idag är jag lagomt öm i båda vaderna, inte det roligaste..

Älsklingen jobbar 14-20 idag så får se vad jag ska hitta på, antar att jag fortsätter med pysslandet här hemma :)

Slänger kanske upp lite före och efter bilder på prylar jag har målat senare. Roligare att läsa en blogg med lite bilder tycker då jag själv iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0