:)

Vaknade tidigt idag, som vanligt nuförtiden. Det är svårt att sova när man har en liten filur i magen som sparkar och har sig, så lika bra att kliva upp då :) Åt frukost med hjärtat och sen blev det dusch och göra sig iordning och så åkte jag till Bollnäs och träffade Mina och Görel som är hemma några dagar! :) Lika roligt som vanligt att träffa dem. Vi åkte på loppis med, köpte två finfina ramar för inga pengar alls. Hittade även en superfin lykta, men plånboken var inte på min sida så får hoppas att den finns kvar nästa gång jag åker dit :)

Åkte hemåt och träffade mamma på ecenter, kikade lite på kläder/skor och allt annat. Åkte på dollar och tänkte köpa ett nyckelskåp jag sett där, men de var slut så blev två blomkrukor istället som mamma var så snäll att betala :)

Sitter och lyssnar på massa mysmusik och väntar på att mitt hjärta ska komma hem från jobbet så vi kan lägga ut tv-bänken på blocket, sen ska vi sätta upp gardinstänger i vardagsrummet och få fint tänkte jag :)

Pappa hade varit hit med två träklossar och en hörnlist med, så nu kommer det bli riktigt fint i hallen också! :)

Nu är det dags att höja musiken lite och plocka lite i köket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0