38 dagar kvar till BF! :)

Det händer väldigt mycket just nu så bloggen blir lidanade, men det är ni väl vara vid nuförtiden antar jag ;)

Vardagsrummet är iaf klart nu och jäklar va nöjda vi är! Det blev verkligen superfint :) Dock är det väldigt tomt här just nu, på väggar och sånt. Men vi vill inte stressa med att kasta upp massa saker bara för att fylla upp, bättre att det tar lite tid och att man hittar sånt som man verkligen vill ha uppsatt och framme :)

Vi har ju fått en bokhylla/skåp från mormor som vi ska måla i vitt och ha här inne med, så den ska vi hämta bara visningarna på huset är gjorda :)

Nu i dagarna så kommer pappa och Petra och fixar köket åt oss med, så även det kommer att bli klart den här veckan, så skönt att få det nyfustat och fint här hemma! :)

I fredags var jag till barnmorskan, allt såg bra ut men det lilla grynet busade runt för fullt, sparkade och härjade så hon hade svårt att räkna hjärtljuden, men på fjärde försöket gick det och allt såg bra ut :) Den växer precis som den ska, vilket är väldigt skönt :)

I lördags så var jag och älskling till Valbo och shoppade det sista till grynet, blev en hel del men nu är allt på plats om den skulle få för sig att komma tidigare än beräknat :) Idag är jag i vecka 35 (34+3) så det är inte alls långt kvar, bara 38 dagar!! ♥

Igår var vi på föräldragrupp och fick se en förlossningsfilm och jag tror nästan att de flesta av oss mammor satt och snyftade lite i slutet, är ju så mysigt att se! :) Sen fick vi träna lite på andning och sånt :)

Jag klippte även av mig håret igår, och jag är supernöjd, blev riktigt bra faktiskt :) Skönt att få bort allt det där slitna och jag känner mig bra mycket fräschare i skallen nu måste jag erkänna, har ju en frisyr igen! ;)

Ikväll blir det till att åka till Malin och umgås, är ju faktiskt tisdag och det är våra kvällar det. Husfruarna på tvn och så ska hon hjälpa mig att färga håret, blir lite ljusare och slingor. Vårsnyggt helt enkelt! :)

Imorgonbitti åker jag och Isabelle till Linköping över dagen för att hämta lite av hennes saker, jag har dock fått stränga order om att bara hjälpa till och packa så Isabelle får stå för bärandet! :) Vill ju inte direkt att värkarna drar igång längs E4an ;)

Ska ta och packa väskan lite ifall vi blir kvar i Linköping över natten till torsdag, beror lite på vädret och hur vi känner oss det :)

Ha en toppentisdag! :)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0