.

Halvbra dag idag, mår inte alltför bra, de senaste dagarna har jag haft världens halsbränna och mår riktigt illa igen. Får hoppas att det går över så att det inte ska hålla i sig den sista tiden bara.. Till råga på allt så kunde jag inte sova inatt heller, vet inte om jag ska skylla på fullmånen eller att jag har vänt på dygnet lite nu när jag har jobbat nätter.. ;) Plus att jag har världens sammandragningar på kvällarna och nätterna. Så, då har jag fått ur mig lite gnäll idag med ;)

Just nu sitter jag i soffan och tittar på när älsklingen spacklar väggarna för fullt. Vi har iaf äntligen kommit överens om vad vi ska ha för tapeter så ska åka och fixa dem någon dag snart nu! :)

Ska ta och pussa lite på älsklingen som sliter och sen blir det till att hoppa in i duschen och göra sig klar för kalas hos Jesper! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0