.

Sitter och lyssnar på massa myslåtar och bara njuter av att hoppar för fullt. Som vanligt är det livat där inne och det finns ingen underbarare känsla! :)

Dagen började tidigt, vi klev upp redan innan klockan sju imorse. Men ingen av oss kunde somna om så lika bra att kliva upp. Vi (jag...) städade/rensade ut massa skräp och så åkte vi upp på soptippen med bilen full i skräp och papper som skulle slängas. Sagt och gjort! Sedan åkte vi förbi mormors hus där mamma, Anders, Jonas och Nina var och rensade för fullt. Vi paxade en bokhylla som vi tänkte ha i vardagsrummet här hemma, den ska dock målas om i vitt, blir nog superfint! :)

Efter det så lämnade jag av älsklingen hon Jim och så åkte jag till Malin och umgicks med henne + familj. Vi åkte till Agne med massa saker och sen lunchade vi på donken. Ellie och jag åkte vår bil och poppade Manboy och full, hennes älskling ;)

Nu är jag hemma, har dammsugit och plockat undan lite mer. Väntar på att hjärtat ska komma hem så blir det lite matlagning. Idag blir det fisk och kokt potatis med sås och grönsaker till middag, blir nog supergott! :)

Ska försöka hålla mig vaken ganska sent ikväll, imorgon kväll går jag på och ska jobba två nätter. Härligt! :) Har fått väldigt mycket jobb nu, och nätter älskar jag att jobba. Jag har väldigt svårt för att sova iaf då jag har väldigt mycket sammandragningar på kvällarna/nätterna. Måste upp och röra mig hela tiden så det går över, så då passar det ju bra att jobba istället :)



Underbaraste som finns.

Älskar dig så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0