.

Dagarna flyter på, riktigt fort går det också. I torsdags så målade jag hallen, tog precis hela dagen kan jag tala om för er, själva målandet går ju fort, men man måste täcka över golvet, maskera alla golvlister och så målade jag med en pensel runt alla dörrlister/taklister och även golvlisterna. tog nån timme, när det var klart så rollade jag resten och det tog bara 40 minuter. Fick dock måla en gång till på kvällen, men då hade ju älskling slutat så vi hjälptes åt med det :)

Nu är det vitt och fint i hallen iaf, blev riktigt stor skillnad måste jag säga. Ljust och fint. Dock så har vi inte fått upp något på väggarna än, men det är ingen brådska :)

Pappsen var hit med två garderober i fredags om vi har ställt i hallen, så nu har vi fått mycket mer förvaring vilket kan behövas när hjärtegrynet vårat kommer ♥

Helgen har varit lugn, lördagen spenderades med Malin och igår så städade vi och donade här hemma. Pappa och Petra kom hit på en fika och sen unnade vi oss pizza.

Imorse när jag vaknade så var jag dunderförkyld, näsan och ögonen rinner och jag nyser precis hela tiden. Ganska tjatigt, får hoppas att det går över för jag ska jobba imorgon, äntligen! :)

Nu ska jag fortsätta mitt kurerande genom att kika på massa desperate housewives avsnitt och bara mysa för mig själv! :)


Kommentarer
Postat av: Gunnaralvilde

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-09-01 @ 07:54:23
URL: http://gunnaralvilde.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0