.

Tiden går fort, eller snarare, tiden flyger fram. Åtmindstånde känns det som så, nu är det bara 101 dagar kvar till BF! Det har gått så galet fort alltihopa! :)

Vi var till barnmorskan idag och fick lyssna på grynets lilla hjärta, helt underbart, måste erkänna att det rann en glädjetår! ♥ Sen mätte de magen, stick i fingret och blodtryck. Allt såg toppen ut, även skönt att mina järnvärden såg bra ut fortfarande så vi får hoppas att de håller sig bra resten av graviditeten med så jag slipper järntabletter :)

Annars tickar dagarna på för fullt, imorgon blir det till att flytta ut allt från hallen och måla den, vitt ska det bli! Nu är det grått och svart på väggarna och mörkt golv så vitt kommer nog bli bra mycket finare till golvet får vi hoppas på! :)

I helgen ska vi ta tag i vardagsrummet, spackla och slipa och plocka undan det som vi inte ska ha kvar. Sen ska vi försöka komma överens om ett par tapeter att ha i vardagsrummet med, inte det enklaste ska jag säga, älsklingen vill ha något enfärgat överallt, typ beige eller grått har han sagt, och jag är sugen på ljust och med en fin fondvägg. Får se vem som vinner den diskutionen ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Du måste ju lägga ut bild på magen :)

Kram

2011-03-03 @ 13:40:27
URL: http://assessment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0