Besök hos barnmorskan :)

Idag var vi hos barnmorskan igen för koll. Och jag ligger alldeles perfekt i kurvan, skönt att höra! :) Blodvärdet och blodsockret var bra så slipper förhoppningsvis järntabletter helt! Dock så hade jag väldigt lågt blodtryck 63/95... INTE lika bra. Har kännt mig konstig i knoppen i några dagar nu och får lite yrselattacker titt som tätt och blir varm/kallsvettig. Och barnmorskan sa att detta berodde på det låga blodtrycket, vilket inte är så konstigt då. Jag ska se till att fortsätta äta och dricka som jag gör, förhoppningsvis så går det över snart.

Ska krypa ner bredvid min älskling och försöka få mig lite sömn. Imorgon väntar jobb 13-16, lagomt långt pass tycker jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0