9 dagar kvar till BF!

Blev inte många timmars sömn inatt heller. Men jag är van, när den lilla är vaken och härjar runt i magen så är ju jag vaken och så kommer det att vara även sen när grynet är hos oss med :) Men då slipper iaf den här mamman sammandragningar, foglossning och allt annat. Och förhoppningsvis så kommer alla kilon att rasa av mig, för det känns verkligen i hela kroppen att man bär på massa kilon som inte ska vara där! :)

Jag tycker ju att jag borde vara van vid att bära på den här vikten (plus massa mer) då jag för 1 ½ år sedan vägde 9 kilo mer än vad jag gör nu, när jag är höggravid. Men jag är inte van, inte det minsta, känner mig stor som ett hus jämt nu och kläderna sitter inte alls som jag vill att de ska göra, kan ju vara för att jag har en mag ivägen :P

Nu ska jag äta lite frukost med hjärtat och sen får vi se om jag kan lyckas få honom att hitta på nånting med mig. Vore ju kul att hinna umgås lite på tu-man-hand innan hjärtegrynet tittar ut, bara 9 dagar kvar till beräknat födelsedatum för vårt lilla hjärtegryn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0