Grillnatta

Ska snart försöka få liv i Loke och ge honom lite mat, sen ska vi traska till BVC för vägning och mätning. Blir spännande att se vad han väger nu, han blir ju större och större för varje dag som går! :)

Annars blir det lugnt idag, det är mulet ute så vi spenderar dagen inne med att städa och att mysa en massa :)

Igår var vi till Bollnäs på grillnatta, det var jag, Loke, Felix och Lukas i en bil och Malin, Tim och Ellie i den andra. Det var Eric Saade som uppträdde och det kunde man ju såklart inte missa! ;) Jag tror nog att jag och Malin tyckte det var roligast iaf, han är ju bra fin att titta på! :)

Loke fick vara hos gammelfarmor och gammelfarfar medans vi kikade på stan och lyssnade på Saade. Han hade varit en ängel, som vanligt min lilla skrutt! ♥


Älskade lilla hjärtegryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0