.

Jag blir så fruktansvärt frustrerad över allt detta tänkande hit och dit just nu. Varje dag hamnar jag och gubben i heta disskutioner om hur det ska bli med både det ena och det andra, vilket inte alls är roligt. Oftast slutar det med att jag blir ledsen. Vi blir ju inte osams, men ändå, dessa "pratstunder" kommer ta knäcken på mig en vacker dag känner jag.

Snackisen som är vanligast nuförtiden är boende, med tanke på den efterlängtade tillökningen som är beräknad att komma i början av juni så blir det väldigt trångt att bo i vår lägenhet där vi bor just nu. Två rum och kök är nästan för litet för oss som det är nu, men vi visste inte om graviditeten när vi köpte denna lägenhet utan fick reda på det när vi hade bott här några veckor, lite sen men underbar nyhet!

Vi är väldigt oense om hur vi ska göra och hur vi ska bo, tur att vi skapar fred varje kväll iaf ;)

Ska gå och mysa ner mig i soffan med min älskade nu och hålla tummarna för att boendefrågan löser sig snart!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men älskling, va tråkigt :( Men bäbisen kommer bo inne i ert sovrum minst lika länge som du har han/hon i magen, så ni kan gott bo kvar i lägenheten och spara lite pengar. ni kan ju för kul skull ta dit någon som värderar den, så ni vet på ett ungefär hur mycket ni har att röra er med om ni vill köpa nytt. Love

2011-01-29 @ 17:40:04
Postat av: Sofia

Jo, men det är det att lägenheten är så dåligt planerad så det finns knappt plats för en spjälsäng i sovrummet.. Det bästa vore ju helt klart om vi kan bo kvar och sälja lägenheten längre fram. Känns ju tråkigt om vi måste flytta till en större och dyrare hyreslägenhet, då känns det som om vi bara slänger pengarna i sjön ifall man skulle vilja göra om lite där.Puss

2011-01-29 @ 23:01:37
URL: http://sofialarssoon,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0