Blixtar från datorn...

Det är väldigt dåligt med uppdatering här nu, men min dator gav upp hoppet totalt häromdagen då det blixtrade om den, bokstavligt talat...
Jag lever och mår bra iaf, eller så bra som det är möjligt. Har varit några väldigt jobbiga dagar nu då jag har mått illa dygnet runt och inte kunnat behålla någon mat alls.. Har varit riktigt nere men som det känns nu så har det vänt lite grann iaf. Tur att jag har världens bästa älskling som finns där dygnet runt! :)
Nu är jag hos mamma, snyltar lite på Viktors dator och väntar på att maten ska bli klar. Sedan åker vi till Felix för att gratta honom på namnsdagen och kanske stannar vi där och kikar på Lets Dance med.
Nu vet ni iaf att jag lever ;)

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha din jävla dåre du är ju inte fet! du kommer bara bli lite rund och go eftersom du ska kläcka ut en stooor bäbis snart, kommer inte bli lätt pullan ;) PÖSS

2011-01-26 @ 16:53:47
URL: http://isabollw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0