Sammandragningar

Igårkväll fick jag världens sammandragningar, magen blev alldeles stenhård och så gjorde det bra nog ont till och från. Höll på så hela natten, och har även varit så idag, fast inte lika intensivt. Blev lite orolig över att det var något som inte stod rätt till, men efter att ha kikat upp det på nätet och pratat med rådgivningen så är jag lugn :) Det är tydligen helt normalt. Så länge inte vattnet går eller att jag får riktigt, riktigt ont så var det ingen fara alls sa de :)

Jag måste erkänna att jag blev bra orolig över att det redan var dags, har ju aldrig gått igenom en graviditet förr så det är svårt att veta lixom.. Men nu är jag lugn som en filbunke igen! ;)


Kommentarer
Postat av: Teodoringelin

Very nice site. Well laid out.

2012-08-23 @ 07:44:07
URL: http://teodoringelin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0