.

Vi lever och mår bra, både jag och magen. Är dock bara jag som har så mycket annat för mig hela tiden att jag nästan aldrig sitter vid datorn och då blir det inget bloggande heller.

Nuförtiden mår jag riktigt bra och verkligen njuter av graviditeten, det är en underbar känsla kan jag lova er! :) Vårt lilla hjärtegryn lever runt i magen i stort sett hela tiden. Mest på kvällarna/nätterna när mamman skulle behöva lite vila, men ärligt talat så gör det inte ett dugg! ♥

Magen växer i lagom takt den med, nästan alla mina jeans är för små i midjan nu, men jag kör med snoddar så går det att knäppa dem skapligt iaf ;)

Nu vet ni att jag lever och mår helt underbart bra iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0