.

En del dagar är inte alls lika bra som andra.. Idag har varit en sån dag, har mått småilla precis hela dagen, är tung i huvudet och det mesta har varit jobbigt. Och som vanligt är det hjärtat mitt som får ut för det, stackarn!
Hoppas på en bättre dag imorgon, ska träffa tjejerna på kvällen och kika på skräckfilm så blir spännande att se om man vågar gå hem efter det ;) Ingen av oss är direkt tuff när det gäller sånt så man skrämmer väl upp varandra med skulle jag tro.

Imorse ringde klockan 6 så det var bara att masa sig ur sängen och klä på sig för att åka till Stugsund och hämta Malin och barnen och skjutsa dem till skola och jobb, ibland är man allt bra snäll! :) Efter det åkte jag hem igen och sov några timmar och sen var det bara att hoppa in i duschen och snygga till sig lite, åkte därefter till Magnus och pratade lite skit och sen åkte vi och hämtade upp Madde och sen bar det av mot resecentrum. Lika bra att vara snäll och skjutsa folk nu medans jag får plats bakom ratten, om någon månad är det andra som får skjutsa runt mig istället, inte mer än rätt tycker jag! ;)

Har även hunnit med kalas i Bollnäs för farfar som fyller 81 år imorgon, bjöds på supergod mat (som vanligt), fika och skratt i mängder :) Nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen bredvid mitt hjärta och kika på nån skräckfilm och bara mysa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0