Turbinen

Igår var jag med mamma till Gävle och shoppade. Jag fick mig en skinnjacka, en tunika och en halsduk. Loke fick en supermysig lurvig overall, ett par jeans, en skjorta och två tröjor! Så nu kommer mor och son vara supersnygga hela hösten! :)

När jag kom hem från Gävle så hade älsklingen dammat, dammsugit och moppat golven här hemma, det luktade så gott! :)

Idag har jag och Loke varit hos Isabelle i Ljusne och umgåtts hela dagen. Vi var på Turbinen och käkade och jäklar i min låda vilken god mat! :)

När vi kom hem från Ljusne så kom pappa hit och myste en massa med Loke. Loke satt och tokskrattade i soffan när morfar pussade på honom, gohjärtat mitt ♥

Älsklingen håller på att laga mat nu, Loke sover som en stock och jag sitter och svarar på massa skolmejl. Efter maten blir det filmmys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0