Strömmingsleken

Igår var vi ut i Lövskär och åt mat med familjen, mormor kom hon också. Hon var riktigt pigg igår, pratade, skrattade och njöt i solen, och självklart gosade hon en massa med Loke :)

Efter det så åkte vi hemåt och bara myste, jag var chaffis åt Viktor och sen blev det mer mys. Loke somnade för natten vid kl 22 och en stund senare gick även älsklingen och la sig. Själv kikade jag på en film, hade världens magknip hela natten så det blev inte mycket sömn för min del och det känns idag.

Idag har vi varit ner på Strömmingsleken och gått några varv, åt langos, köpte några godisremmar och en body åt Loke :) Var väldigt lite att se iår tycker jag, var mycket mer stånd på Bergviksmarknaden tycker jag, mer variation på stånden var det åtmindstånde :)

Nu sitter älskling och matar Loke, blir lite mys med honom innan det är läggdags för honom och sen blir det lite mys för oss vuxna innan läggdags! :) Imorgon ska vi på återträff med föräldragruppen, ska bli roligt att träffa alla småttingar nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0