Ommöblering och mys med familjen

Blev väckt strax före klockan åtta imorse av Loke som låg och jollrade i sängen, myste lite gjorde iordning mat och sen myste vi ännu mer med pappsen i soffan. Runt elva åkte vi till Malin och umgicks, åkte ut till Lövskär så Ellie fick bada lite :)

Sen blev det lite nuggets på donken och hemfärd till Malin för lite mer skitsnack. Åkte hem, lämnade Loke till älsklingen och de åkte iväg till svärmor en sväng, inte så frivilligt då jag i princip tvingade iväg dem. Jag hade bestämt mig för att möblera om (blev inget gjort sist). Men nu är det gjort, möblerade om i både vardagsrummet och i sovrummet och det blev mycket bättre nu än tidigare tycker jag! :) Ska fixa i köket imorgon och bära upp det andra matbordet, det vi har nu är lite för litet.

Slänger kanske upp lite bilder på lägenheten imorgon om jag hinner. Har ju lovat det ett bra tag nu men det gäller att få tummen ur också! ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min älskling och kramas lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0