Kung fu panda 2

Idag har vi inte gjort många knop här hemma. Loke bestämde att det var dags att kliva upp starx efter klockan nio. Då fick han mat osv och sen blev det självklart en massa mys! :) Sen pratade jag med Malin en sväng och vi bestämde oss för att åka till Bollnäs en snabbis. Hämtade upp henne och sen brassade vi dit, ingen av oss gjorde nåt fynd dock. Har bestämt att vi ska ta en loppis dag nästa veckan, åka runt på massa olika loppisar och förhoppningsvis göra lite fynd då istället :)

När jag kom hem sov Loke som en stock i vår säng, så vi passade på att kika på en film, Kung Fu Panda 2! :) Sen hörde vi skratt från sovrummet och där låg goungen och skrattade för fullt, man kan ju inte göra annat än att smälta! ♥

Blev ännu mer mys och sen har jag börjat på med pluggandet. Har dock inte fått alla böckerna än, men jag hoppas att de dimper ner i postlådan imorgon så jag kan sätta igång på allvar! :)

Nu ska jag kramas med mina två guldklimpar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0