Heldag med Malin <3

Igår var en riktigt toppendag, jag och Loke åkte till Malin strax efter kl elva på fm, sen åkte vi och tvättade bilarna hos Agne. Efter det åkte vi till Malin igen och käkade, Mia kom förbi en sväng och sen tog vi en promenad till Färssjön så barnen fick ta sig ett kvällsdopp. Efter det myste vi ner oss i soffan med ett varsin glas vin och pratade massa skit! :) Älskling kom och hämtade oss strax efter klockan tio. Blev lite soffmys innan det var dags att sova, Loke sov som en stock hela natten, från kl tio igårkväll till halv sju imorse, lilla sömntutan! :)

Idag har jag och Loke tagit oss en promenad, grymt skönt ute, dock så börjar det mulna på nu, de har ju lovat regn så vi får se.. Om nån timme kommer Mina hit och ska umgås med oss idag, senare på eftermiddagen så ska vi skjutsa tillbaka henne till farmor och farfar i Bollnäs och träffa dem en sväng! :)

Nu blir det frukost och lite mys innan det är dags att städa av lite här hemma! :)



Såhär tvättade vi bilarna, de blev riktigt rena läre jag säga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0