Egentid har guld i min

Igår bestämde vi oss för att fixa barnvakt några timmar och ha lite egentid. Så jag ringde pappa och frågade om Loke fick vara där några timmar, och det fick han såklart :) Lämnade honom där strax före kl 17, åkte hem och myste en massa. Sen åkte vi och käkade och efter det gick vi på bio. Var riktigt mysigt att ha lite tid för varandra, så nu har vi bestämt att minst en gång i månaden fixa barnvakt några timmar och bara vara vi två.

Efter bion åkte vi och hämtade Loke som låg och sov som en stock på morfars bröst, gohjärtat! ♥

Sen åkte vi hem, pussade en massa på Loke och sen somnade han om som en stock! :) Vi la oss i soffan och gosade en stund framför tvn innan älsklingen gick och la sig. Jag kunde inte sova, var så jäkla rastlös så satte mig och läste igenom lite kursmaterial. Imorgon ska jag börja med pluggandet tänkte jag. Ska ner på bibblan och låna en bok också.

Tänkte försöka få in några uppgifter den här veckan när älsklingen ändå är ledig. Om en vecka är det slut på hans semester och då blir jag ensam med Loke om dagarna. Och eftersom han är vaken nästan hela tiden, sover bara småsnuttar så kommer det bli svårt att hinna med pluggandet :)

Nu ska jag kika klart på filmen och invänta John Blund! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0