Drömmar

Sitter och läser och kikar i massa inredningsbloggar som jag följer, och man får så mycket tips och ideér som man vill göra med saker och ting! :)

Jag vill ha ett hus som jag kan gå lös i, fixa och dona, måla, tapetsera och göra det riktigt fint! :) Här hemma i lägenheten är det ju inget kvar att göra, är så fint som det kan bli här nu :) Men tänk er att ha ett helt hus att få det fint i, vilken dröm! :) Drömmen är nog inte alltför långt borta heller, vilket gör att man längtar ännu mer! :)

Lika att vara ute i trädgården och pyssla med rabatterna, medans Loke kan springa runt och härja bäst han vill. En liten lekstuga ska han och hans framtida syskon såklart ha, och i den ska det allt bli riktigt fint!

Jag har så otroligt många ideér som jag bara vill få ut! :) När det blir hus så blir det till att åka på en och annan loppis och fynda fina gamla möbler som man kan fixa till med lite färg eller tyg så blir det som nya, och precis som man vill ha dem! :)

Nu ska jag fortsätta drömma och mysa med min stora kärlek! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0