Banken

Älsklingarna sover som stockar båda två. Tror att de tävlar om vem som kan snarka och låta mest, tro det eller ej, men Loke leder med hästlängder!

Har blivit en del gjort idag, var på banken på eftermiddagen och pratade lite och gick därifrån med ett lite förvånande beslut måste jag väl ändå säga :)

Loke var hos Malin när vi var på banken, så vi åkte dit och älsklingen släppte av mig där, Malin skulle börja jobba och Hjalle var påväg hem så jag passade barnen en stund. Dock sköter de sig själv, men fick plåstra om Tim som hade åkt kick-bike och skrapat upp foten. Annars överlevde de! :)

Blev hämtad strax före kl sex och då åkte vi och handlade lite, sen åkte vi hem och skulle laga mat. Hann dock inte så långt då Isabelle ringde och ville ha lite sällskap. Så jag åkte dit och pratade med henne, sen följde hon med hem hit en sväng med. Du vet var jag finns gumman! ♥

Ska ta och krypa ner i sängen nu, imorgon ska jag knäppa lite kort så ni äntligen får se lägenheten annars blir det bara lugnt! :)

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

tack bästa soffan <3

2011-08-29 @ 22:47:29
URL: http://fishkibelles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0