Albertina

Idag har varit en fullspäckad dag, morgonen började med massa mys med mina två älsklingar. Sen tvärslocknade de båda två så då fick jag lite egentid, som jag spenderade med att läsa lite som jag inte har gjort nästan någonting sedan Loke föddes, inget jag prioriterar direkt! :)

Klockan två var det dags för återträff med föräldragruppen, det var jättekul att träffa alla föräldrar och barn. Loke var äldst men även minst av de som var där. Han väger ju nästan fyra kilo nu vår lilla skrutt, det var det några av barnen som gjorde när de föddes :)

Efter föräldragruppen så åkte vi ner på CFL, och jag var in och ändrade på två kurser som jag anmält mig till då de inte skulle få ihop tillräckligt med folk så de skulle utebli denna termin. Jag ska läsa medicinsk grundkurs istället för de andra, jag har ju redan betyg i den, men tänkte att jag kunde höja betyget i den. Sen ska jag även läsa, miljökunskap, lindrande vård och historia B, alla på distans :)

Är tänkt att jag ska börja jobba lite smått nu i höst så jag sparar på föräldradagarna tills Loke blir lite äldre, kan vara roligt att få vara lite ledig med honom då också tycker jag :)

Efter CFL åkte vi till mamma så Loke fick äta, sen åkte vi + mamma och Viktor och åt på Albertina, mamma bjöd oss :) Käkade Jubileumstallrik med tre olika sorters lax, och det var hur gott som helst! :)

Nu på kvällningen har vi donat lite här hemma, Loke sover och vi ska ha lite Mario Cart krig! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0