:)

Sitter i soffan och kikar på tv i hopp om att sammandragningarna ska avta så jag kan sova. Men just nu verkar det inte ljust..

Imorgon ringer klockan 8.00, då är det bara till att kliva upp och äta frukost, sen bär det av till Hudik då vi ska titta på vårt lilla hjärtegryn igen ♥ Egentligen har man ju bara ett ultraljud (det här blir vårt 4:e), men det är moderkakskontroll imorgon då den såg ut att ligga ivägen för den lilla när vi var på UL förr. Så förhoppningsvis har det flyttat sig rätt, annars verkar det bli planerat kejsarsnitt. Inget jag är sugen på måste jag säga! Men som den lilla krabaten stökar runt i magen så får man hoppas att modekakan har flyttat på sig så det kan bli en vanlig förlossning :)

Vi har varit på så många UL bara för att jag fick blödningar och helt galet ont en natt i december så det blev ambulans upp till Hudik där de kunde konstatera att det bara var en polyp som hade brustit och att den lilla mådde hur bra som helst! :) Veckan efter det var vi upp på ett till UL, som koll eftersom jag var in på akuten. Sen hade vi vårt riktiga UL i Januari och imorgon det här sista :) Det har varit lika underbart att se varje gång, att man har ett litet liv i sig som busar runt, underbarare känsla kan inte finnas! Morgondagen kommer garanterat att bli lika underbar eftersom vi får se lillhjärtat igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0