:)

Idag var vi uppe med tuppen, eller ja strax före klockan nio iaf ;) Åt frukost och sen åkte vi till pappa och lånade hans domkraft och bytte däck på bilen (läs: Jag tittade på när älskling bytte däck ;) Sen kom farmor och farfar dit och pappa bytte däck på deras bil medans vi andra fikade lite :) Senare var det dags för lunch, vi åt buffe ute i Vågbro på gamla vågbrohemmet. Verkligen jättegod mat och de hade mycket olika att välja bland och ett stort urval av sallad och grönsaker med, så det rekomenderar jag verkligen för er som inte har ätit där förr! :)

Efter lunchen åkte vi hem och donade lite. Sen var det dags att traska iväg till barnmorskan för koll. Allt såg jättebra ut även den här gången och jag följer kurvan helt perfekt sa hon, och det är ju alltid skönt att höra :) Blodtrycket var mycket bättre den här gången med så det var ju superskönt att höra! :) Vi fick en massa papper och information om både det ena och andra (precis som alla andra gånger).

Barnmorskan misstänker att jag har fått foglossning med tanke på hur ont jag har i höften och i bäckenbenet hela tiden. Så jag fick numret till en sjukgymnast som jag ska ringa på måndag för att boka tid så att jag kan få hjälp med vad man kan göra för att minska smärtan :)

Efter det så gick vi hem igen, superhärligt väder att vara ute och gå i, våren är verkligen här nu! :D

Älsklingen satte sig och spelade nåt nytt tvspel så jag åkte till Magnus och Linda och umgicks lite. Sen så blev det bestämt att jag skulle följa med till Sara och fira henne lite i förskott, så sagt och gjort. Åkte hem och snyggade till mig lite, bytte kläder 75 gånger och sen var jag redo. Riktigt kul att träffa Sara och Jessica, var längesen nu! Var ju självklart kul att träffa de andra också, alltid kul med nytt folk :)

Nu sitter jag hemma i soffan inlindad i täcket och med vetekudde över höften. Har lagomt med sammandragningar och är lite småless för tillfället. Fortsätter det såhär kommer det dröja några timmar innan det blir någon sömn för min del. Men jag får skylla mig själv då jag/vi har haft fullt upp hela dagen och jag inte har vilat någonting.. Imorgon blir det det iaf lugnt! Åker kanske till Malin och umgås en sväng på dagen. Kvällen är bokad hos Linn och Tony då det blir filmkväll!

Fick ett mess av lillebror när vi var på väg till barnmorskan "Varför tar du 4 kliv när PO bara tar ett? ;)" Vi fick oss ett gott skratt, jäkla lillebror! ♥

Sov gott allihopa som kan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0