:)

Jag vet att det har varit dåligt med uppdatering här senaste tiden, men jag har haft fullt upp så då blir bloggen lidande. Men nu när jag ändå inte kan sova pga sammandragningar och en liten buse som mörlerar om bland mina organ i magen så tänkte jag passa på ;)

Har varit mycket jobb nu, jobbade hela förra veckan, dagar, kvällar och nätter. Det går jättebra, men det känns bra nog i kroppen när man kommer hem och slappnar av. Mina fötter och händer har börjat svälla med, ser lite småroligt ut, men tack och lov så är det mest fötterna som sväller när jag står/går för mycket. Lyssnar noga på barnmorskans råd om att inte sitta med benen i kors och ha benen i högläge så mycket som möjligt :)

Helgen spenderades med underbara vänner, i fredags så umgicks jag med Linn, Tony, Linda och Magnus. Vi var hos de två förstnämnda i deras fina hus! :) Vi fikade, pratade och hade super trevligt! :) Lördagen spendeades i Stugsund hos Malin med barnen, tecknade filmer och godis och snacks i massor! :)

På lördagen så slipade vi även varenda liten vägg i vardagsrummet, så nu är det slipat och klart. Dock måste vi spackla lite mer på en väggsnutt då det blev luftbubblor där efter spacklandet/slipandet. Men det tänkte jag fixa imorgon om jag orkar :)

Idag var jag och älskling till Bollnäs några timmar, var på rusta och kikade, och sen var vi på deichman (stavas?) där hjärtat köpte nya skor. Sen blev det en sväng på åhlens med där vi tittade på barnkläder, dock köpte vi inget men det kliade bra nog i fingrarna på mig ska ni veta! De har så otroligt mycket fint där! :)

Nu ska jag försöka att få mig lite sömn, är dock inte trött och det verkar inte vårt lilla hjärtegryn vara heller, så ska ligga på soffan och bara njuta av alla rörelser ♥

Imorgon blir en fixa-hemma-dag i form av städ, tvätt och lite rensning i skåp och lådor.

So long suckers! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0