Lycka

Det är underbart att vara kär, visste ni det? Har precis pratat med kärleken och helt plötsligt så blev jag ännu gladare. Plus att jag vet att han snart kommer hem och myser med mig, finns inget bättre! ♥

Det kanske har varit en del negativa saker här i bloggen nu på senaste tiden, men jag ska försöka att rycka upp mig, det har varit lite jobbigt med precis allt runtomkring mig de senaste månaderna så jag har mått riktigt dåligt. Men nu börjar allt bli bättre, även om vissa saker fortfarande inte har trillat ner riktigt än, men som sagt, en del av dessa saker kommer jag aldrig att vänja mig vid, och jag hoppas verkligen inte att det kommer vara såhär under en längre tid. NI förtjänar bättre!! Mer säger jag inte, en del av er vet säkert redan vad jag pratar om, ni andra får helt enkelt vara nyfikna ;)

Nu ska jag tända lite ljus och vänta på att mitt hjärta kommer hem! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0