Linköping

Är i Linköping, nu har hon flyttat, Isabelle alltså om nån av er har lyckats missa det... Lägenheten är grymt fin läre jag ju säga. Även om jag tycker att hon ska flytta hem igen BUMS!! ;)

Idag har vi varit på stan, och tro det eller ej, men vi hittade både dit och hem utan problem! Sen att vi sprang runt som yra hönor och letade efter systemet är ju en helt annan femma lixom ;) Men frågade en snäll tant så hon förklarade vägen så då hittade vi ju utan problem :)

Ikväll äre tänkt att vi ska ut på krogen och kika lite, måste ju spana på nån karl åt Isabelle så det blir nån ordning på na ;) Alltid kul att gå ut i en ny stad med nytt folk och så :)

Isabelle håller på att hänga upp alla sina kläder nu och fixar lite i garderoben. Själv tänker jag lägga mig på sängen och läsa lite och bara ta det lugnt. Måste ju vara pigg tills ikväll. Synd bara att jag är ungefär lika pigg som en överkörd grävling lixom, förkyld som bara den, hostar och har mig hela tiden och så känner jag mig febrig.. :(

Saknar dock min älskling, brukar ju inte vara ifrån varandra så är bra tomt utan honom, men det kan ju vara bra att sakna varandra litegrann också. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0