:)

Som vanligt så är det dåligt med uppdatering här.. Men det är smällar ni får ta, mycket som händer i mitt liv just nu så dagarna är lite uppochner vända..

Linn ringde för en stund sen och frågade om jag vill följa med henne och Linda på bio ikväll om det fanns biljetter kvar, Saw 3D ska vi se. Lär ju bli lagomt rädd, men är nog riktigt läckert att se  en 3D film iaf, men det känns väl som om man får blodet på sig, haha :P

Har varit på kalas idag för Lukas som fyller 6 år, stora grabben nu! :) Men han var inte ett dugg intresserad över att jag kom utan det första både han och Felix frågade var varför inte Po var med.. Tack för den lixom ;)

Nu ska jag dra upp min söta karl från soffan och dra med honom ner på stan ovh handla lite mat, sen så ska han iväg och även jag. Hörs ikväll om jag lever ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0