<3

I helgen har jag inte gjort många knop, det kan jag faktiskt erkänna. Men jag har lixom noll energi så då är det svårt att göra något med tycker jag.. Gårdagen spenderades i sängen och sen i soffan, den här dagen har penderats i soffan och i sängen, kul helg lixom ;) Men har ju haft det bästa sällskapet så det är helt okej ändå tycker jag :)

Nu ska jag nog snart ta och krypa tillbaka ner i sängen och kika på nån film som gick på tv, sen blir det till att sova skulle jag tro. Vad morgondagen har att erbjuda vet jag inte än, men det är ju sånt som märks det. Är det fint väder så kanske jag går och lånar mormors lilla räser och åker ut till stugan och njuter i solskenet med en bra bok eller så.

Vore ju inte fel, och som jag har sagt många gånger förr och som jag garanterat kommer säga många gånger till så ÄLSKAR jag att vara i stugan, det är en sån frihet på något vis. Att vara ute i naturen är underbart, visserligen så skulle man kunna bo där året om, men ändå, det är och förblir en stuga, en underbar sommarstuga! :) Längtar tills midsommar då vi ska vara där igen och njuta med allt underbart folk som finns omkring oss, LÄNGTAR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0