Sambos! <3

Nu vet i princip alla vad som ska hända, utom pappa då, men han läser iaf inte bloggen så ;) Jag och älsklingen ska bli sambos! :D De ska säga upp sin lägenhet idag fattade jag som och sen flyttar han in hos mig, tills vi hittar nåt ställe där vi vill bo :) Får se om vi går varandra på nerverna när vi ska bo i min etta först, haha! ;)

Typ det första jag kom att tänka på var "Vart ska du ha dina kläder hade du tänkt?!" Haha, snäll kommentar från mig lixom.. Men nu har jag iaf bestämt mig för att jag ska göra en storstädning i alla skåp, lådor och allt här i lägenheten och slänga allt onödigt som man har liggandes omkring, så att han får plats med sina saker med! :)

Så lika bra att sätta fart med den där städningen nu då så det blir gjort nångång! ;) Med lite peppmusik så skare väl gå ganska bra antar jag! ;)

Hörs senare med resultat... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0