NORGE!

Framme i Norge, vilken jäkla resa alltså. Mycket skratt, men det var ju knappast oväntat! ;) Sista biten såg vi 8 älgar, i skogen och på ängarna, jäklar vilka stora djur det är! :)

Är skapligt trött nu, och ont i magen har jag, kan vara för att vi åt för kanske två timmar sen, och då hade jag bara ätit frukost och lite sallad innan.. Dumt dumt!

Får se hur länge vi blir kvar här, troligen åker vi hem på söndag, annars blir det på måndag. Kommer sakna min älskling såklart, men samtidigt är det bara nyttigt att vara ifrån varandra litegranna. Speciellt nu när vi ska bli sambos i min lilla etta, haha! ;)

Aja, ska ta och sova nu, en dag imorgon med som förhoppningvis blir lika rolig som denna! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0