Kärlek

Jag lever. Men har varken tid eller lust till att blogga för tillfället. Återkommer när lusten kommer tillbaka :)

Kan iaf tala om att jag numer är sambo med världens underbaraste, lyckligare kan ingen vara! ♥ Får dock se om vi går varandra på nerverna innan vi hittar något annat boende, just nu bor vi i min etta, lite litet för två personen kanske, men finns det hjärterum så finns det sjärterum! ;) Och hjärterum finns det gott om, varje gång jag tittar på honom så ler jag, jag är så otroligt lycklig, lyckligast i världen skulle jag tro! :)

Nu ska jag ta och kika på nån film som snart börjar på 3an och vänta på att älsklingen kommer hem från jobbet. Tänkte ta och plocka undan lite här hemma med, det står kartonger och är saker överallt, och då menar jag ÖVERALLT! :P


Älskar dig, du är det bästa som finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0