:)

Sitter i soffan nermyst under täcket och äter lite snask och kikar på film, är fruktansvärt trött så ska nog snart ta och lägga mig snart. Lika bra att vara pigg inatt när man ska skjutsa/hämta fyllskallar i Ljusne ;)

Får se när det börjar ringa, förhoppningsvis behöver jag bara åka en gång. Men jag har en känsla av att älsklingen vill hem före Isabelle, men man vet ju aldrig! :)

Imorgon är det morsdag, ska bjuda mamma på fika på stan på förmiddagen /runt lunch och sen åker jag, älsklingen, pappa och Viktor till Bollnäs och hälsar på farmor och farfar och känner jag farmor rätt så blir det gomat och massa fika där! :) Kommer nog bli en toppen dag med de man tycker bäst om!

På måndag ska vi åka till Valbo och köpa en bokhylla/förvaring att ha här, finns ju bara tre garderober och en byrå, och där är det fullt överallt.. Så kommer nog bli tokbra när vi köper den vi har tänkt, hittar dock ingen bra bild så slänger upp en bild när vi har monterat ihop den så ni får se hur det ser ut ;) Kan ju lägga ut fler bilder på lägenheten då med, för ni har väl inte fått se en endaste bild härifrån har jag för mig? :)

Aja, nu börjar fyllesmsen ramla in, haha! ;)


Kommentarer
Postat av: ISABELLE

självfallet skulle han hem före mig, klockan var ju bara barnet då ;)

2010-05-31 @ 13:33:08
URL: http://isabollw.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja det kunde man ju nästan lista ut att han skulle ;)

2010-05-31 @ 17:02:13
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0