.

Jag kollade på klockan 04.27 imorse, då hade jag inte sovit en blund än. Men då började det ju ljusna ute så jag kunde släcka nån lampa och försöka slappna av lite iaf. Låg vaken en stund till och sen somnade jag. Men strax före tio så vaknade jag, faktistk piggare än vad jag trodde att jag skulle vara. Nu ska jag ta och bege mig för att hämta upp Malin, vi ska ut på skokanonen en sväng och sen åka och mata djur och ta in post hos både Jonas och Nina och hos mormor. Ikväll ska jag vara barnvakt åt Ellie och Tim, goungarna! ♥

Egentligen är jag lite SUR på Malin.. Men det går nog över under dagen skulle jag tro! :)

Ska iaf sova hos älsklingen inatt, om jag inte somnar hos Malin då. Jag VÄGRAR sova här hemma själv iaf, fy fan va rädd jag var!!!!! :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman inte e väl du sur på mig;) jag älskar ju dig räcker inte det!?

2010-05-06 @ 22:28:46
Postat av: Sofia

Jo, jag är såååå sur på dig gumman min! ;) Det har du väl märkt! ;)



Älskar dig också din tuttälskare! ;) <3

2010-05-07 @ 19:42:41
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0