.

Jag kan fortfarande inte slappna av tillräckligt för att sova. Riktigt jävla otäckt det här alltså!!!! Önskar verkligen att jag hade haft älsklingen här nu, men känns inte så skoj att ringa och väcka honom när han börjar jobba kl åtta imorgon bitti.. Jag får helt enkelt skylla mig själv eftersom jag ville sova ensam inatt..

Fortsätter det såhär om nätterna så flyttar jag ifrån den här lägenheten snart nog!!! Får väl flytta hem till mamma om det vill sig så illa, annars vet jag ett ställe jag vill bo på, visserligen spökar det där med, men det spöket älskar jag! Så där känner man sig bara trygg, vilket är helt till motsats vad man gör i den här lägenheten.. Tror faktiskt att det är nån som vill mig illa här.. USCH!!! :(

Det är så jäkla mycket otäckt som hänt senaste tiden så jag blir helt grinfärdig, fattar inte att jag bara inte kan få vara ifred för en gångs skull!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0