Tokkär, glad och lycklig!

Hemma och bara tar det lugnt och njuter av att vara ledig idag, riktigt skönt! :) Har inte varit hemma så länge, har varit hos älsklingen och myst hela morgonen. Sen skjutsade jag honom till jobbet med, värst vad snäll jag kan vara ibland! ;)

Igårkväll gick jag och hämtade bilen hos mamma, bara för att min latmask till karl inte orkade gå hem från jobbet, så då var jag så snäll och hämtade honom när han slutade. Sen åkte vi hem till honom och kikade på film och bara myste, jag höll på att somna ett flertal gånger i soffan så jag gick och la mig, och efter en stund kommer han indundrandes och frågar om jag sover. Och det gjorde jag nästan, men inte lätt att sova när han helt plötslig är pigg och dryg! :P

Idag har vi som sagt bara myst, han vaknade tidigare än mig (som vanligt) och kikade på tv eller nåt. Sen när jag klev upp så gick han och la sig igen, så då låg även jag kvar i sängen och myste lite, sen klev vi upp och gjorde oss klara, sen skjutsade jag honom till jobbet :)

Jag ska snart ta och göra mig klar för att åka och hämta mamma på jobbet, sen ska vi åka och handla lite tills imorgon och lämna in min mobil IGEN. Sen ska jag hem och bara ta det lugnt hade jag tänkt.

Hörs senare :)


Jag är tokkär, glad och lycklig! Måste vara bästa känslan som finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0