Husfruar!

Isabelle har bestämt att jag behöver en "Stå på mig kurs", det var hon själv som skulle hålla i den sa hon så det kan ju bli intressant! ;)

Igår var jag och P till hudik och kikade i affärer och så. Blev inte så mycket shopping, men det var skönt att slippa sitta hemma och må dåligt iaf... Köpte mig en klänning, nagellack och hårsnoddar. Sen blev det inget mer. Sen gick vi en sväng och åt pizza och sen var P in och köpte nya strängar till gitarren. Sen åkte vi hemåt igen. Gjorde inte mycket när vi kom hem, var hos honom och kikade lite på tv och så bara.

Vid klockan sex så gick P och hämtade Selma (?) och så var vi barnvakt ett tag, eller ja.. Jag var tvungen och stanna med P sa han, haha! :P Det roligaste var nog när hon ville höra Lady Gagas låt Bad romance, och den låten hade vi hört flera jäkla gånger redan, men hon fick som hon ville iaf! ;)

Sen var vi som två pensionärer, halv tio gick vi och la oss och somnade på engång.

Jag vaknade och låg och snurrade bra länge innan jag kikade på klockan, som då var 04.21... Jag var pigg och kunde inte somna om hur mycket jag än försökte. Så jag kikade lite på tv istället, men det finns inte mycket att se den tiden måste jag säga... Så strax före halv sex gick jag och la mig bredvid P igen, och lyckades visst somna då.

Har inte gjort mycket idag, vart hos P och sen gick jag hem för lite drygt en timme sen då han skulle iväg och jobba. Nu sitter jag här och väntar på att Malin ska ringa upp.

Ska låna pappsens bil senare och åka till henne och kika på husfruarna som börjar idag igen, härligt! ;)

Ska försöka ta tag i lite plugg nu iaf, om jag orkar vill säga. Annars lägger jag mig nog i soffan och kikar på en film! ;) Jag har helt tappat orken till att plugga, IGEN. Blir så irriterad på mig själv, men jag har faktiskt fått klar nästan en kurs, har bara två uppgifter kvar i den, sen så har jag inte helle mycket kvar i en annan kurs. Så det är skönt, och det vore ännu skönare om jag fick de två klara den här veckan. Iaf geriatriken ska bli klar! :)


Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0