She was a smart girl, till she fell in love

Hur dum får man vara egentligen... Jag tittar på Jurassic Park nu, den första. Och varje gång jag ser dem så blir jag lika jäkla rädd när de där jäkla dinosarierna hoppas fram från buskar och sånt skit...

Tur att älsklingen kommer hit bara han slutar jobba, vilket är kl tio. Han får ligga och hålla om mig inatt så jag inte vaknar och drömmer nåt! ;)

Idag blev jag utringd för att jobba, och självklart tackade jag ja! :) Fick först 15.15-21.15. Men en liten stund senare så ringde chefen och frågade om jag kunde börja jobba kl 13 istället, och självklart kunde jag göra det! :) Jag älskar verkligen att jobba, okej, det är kanske inte världens roligaste jobb. Men det är så himla givande och se hur glada pensionärerna blir när man kommer till dem! :)

Får bara hoppas att jag klarar mig från magsjuka, det går nämligen det på avdelningen jag jobbade på igår och idag.. Magsjuka måste verkligen vara det värsta som finns, iaf som jag har varit med om. Hatar att kräkas, uscha! :(

Sara, du ska veta att jag saknar dig som en tok här hemma nu! Dags att komma hemåt nu tycker jag!! :)

Och till råga på allt, inte kan jag träffa Malin på nån dag heller, vill inte smitta ner henne och goungarna ifall jag blir dålig. Så jag får hålla mig hemma i två dygn till, om jag inte bli sjuk, då blir jag hemma längre. Men jag kan lova att jag håller på att få skaplig abstinens nu. Har ju inte träffat henne på flera herrans dagar! ;)

Aja, nu kommer nog hjärtat hit närsomhellst, har saknat den token hela dagen! :)

God natt på er så hörs vi imorgon! ♥


She was a smart girl, till she fell in love.
- Carrie Bradshaw, SATC

Kommentarer
Postat av: malin

Ja, du är efterlängtad stumpan<3

2010-03-16 @ 13:57:49
Postat av: Sofia

Naw, va gullig du är! :) Men jag kommer nog imorgon och pluggar lite om jag fortfarande är frisk! :) <3

2010-03-16 @ 15:30:16
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0