ÄLSKAR

Jag ÄLSKAR mina nya kläder, var helt lyrisk när jag öppnade paketet igår måste jag erkänna! ;)

Igår åkte jag till Malin och det slutade med att jag sov där, vi kikade på husfruarna och sen kikade vi på massa serier, blev ganska sent. Men vi hade trevligt iaf, som vanligt då! :)

Idag har vi inte gjort så mycket, var till tandläkaren med Tim till klockan tio och sen var vi på Mias prylbod och kikade, jag hittade tre par clipsörhängen bara. Men lika glad är jag ändå :)

Älsklingen kom och hämtade när han hade slutat jobba vid fyra och så åkte vi hem till honom. Men vi åkte ganska snart hem till mig igen, för Mahmod hade bjudit hem nå folk så vi orka de inte vara kvar där. Så nu är vi här, jag sitter här och nördar och hjärtat lagar mat, det är väl så det ska vara?! ;)

Åker tillbaka till honom när vi har ätit och sover där inatt så han kan spela sitt efterlängtade spel imorgon när jag ligger och sover! ;)

Nu är nog maten snart klar, ska väl hjälpa till med det sista jag med! ;)

Hörs kanske senare annars får ni ha en bra kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0