Underbara ungar!

Fick mig en ny telefon idag. Fick välja helt vilken jag ville ha. Blev en sådan ni ser nedan. Det är med touch på, och än så länge kommer jag inte överens med den jättebra. Men det kommer väl tillslut antar jag! ;)

Var och var barnvakt till goungarna några timmar. Malin ringde lite i panik och frågade om jag kunde vara med dem tills Hjalle kom hem, och självklart kunde jag det. Satt och spelade tvspel med Tim medans Ellie sov, sen blev det film och mys med båda två, tills Tim gick ut och lekte med en kompis. Underbara ungar är det iaf! ♥

För ett tag sen skjutsade jag mamma och Carina på Olles, de skulle bara ta några öl, jomen visst serru, det vet jag nog hur det slutar.. ;)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen ska jag bädda rent i sängen och sen blir det till att mysa ner sig under täcker för att kika på en film och sen till att sova! :) Klockan ringer 04.30 imorgon.. ;)





Såhär fin är nytelefonen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0