Toppendag!

Ganska toksut efter en toppen dag i Järvsö med massa skitåkning och skratt! :) Mamma och Viktor plockade upp mig strax före kl nio imorse och så åkte vi till Järvsö. Väl där var det bara att ta på sig pjäxor och skidor och bege sig till backen, BARNbacken! ;) Åkte i den några gånger så man kom in i det, var väldigt behövligt med tanke på att jag inte har åkt skidor på säkert 5 år!

När vi hade fikat lite så sprang vi på Nicke och Olof, och så åkte vi med dem resten av dagen. Och då kan jag lova att det blev ännu mer skratt! Underbara människor! :)

Nu har jag precis kommit ur ducshen. Väntar på att mamma ska plocka upp mig så ska vi åka och hälsa på en arg mormor på Västerbacken. Hon ringde och ville därifrån tidigare, men mamma sa att hon ju är gipsad och måste vara kvar där nån vecka till. Då hade hon svarat "Men det måste ju finnas nån JÄVLA lastbil som ni kan låna och frakta mig på!" Man kan ju inte göra annat än att skratta åt det! ;)

Efter vi har varit hos mormor ska vi åka till Jonas och Nina och äta mat, potatisgratäng och fläskfile skulle det bli, gött! ;) Sen får vi se hur min mage vill, om den tänker samarbeta så går jag till Kim efter maten och umgås med henne och lite annat folk som skulle dit. Annars stannar jag nog hos Jonas och Nina och tittar på Melodifestivalen med dem! :)


Just ja, hus? Ja, just nu är det ju inte omöjligt iaf, får se hur det blir med saker och ting.. Mamma sa att det säkert går att lösa, så det hoppas jag verkligen på att det gör med! Mer än så säger jag inte om det! ;)

Underbar dag som bara verkar bli bättre! (Om man räknar bort min JÄVLA mage då...)

HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0