Svansen mellan benen...

SARA!! KOM HEM NU!!! Jag vet att du åkte igår, men jag saknar och behöver dig nuuuuu!!!!!


Är hos Malin nu, ska sova här inatt, skönt att få komma bort nu när man har svansen mellan benen. Hata är ett starkt ord, men ni ska veta att jag HATAR mig själv just nu. Jävla skit, jävla sprit, jävla fredag, jävla idiot och jävla mig!!!!!!!

Jag har suttit och bölat hos både Isabelle och hos Magnus idag.. Det behövs, vänner är fan det bästa som finns här i världen, även om kanske inte de heller är speciellt nöjda på mig så ställer de iaf upp!




Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt!!





Kommentarer
Postat av: Thailands Sara

Gumman!? Nu måste vi nästan bestämma en datatid du och jag.. vad är det som hänt?? Löv you

2010-03-08 @ 10:57:12
Postat av: Anonym

hur många malin känner du då?

2010-03-08 @ 18:19:37
URL: http://lastruts.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sara: Ja, vi måste ha en datadejt väldigt snart! Saknar dig jättemycket och du har bara varit borta i två jäkla dagar än ju! LOVE YOU <3



Lastruts: Känner bara en, men det räcker för hon är bäst!

2010-03-08 @ 20:49:18
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/
Postat av: Lina

Du har inte bara förstört för dig själv, du har förstört för andra också ska du veta!

2010-03-09 @ 09:40:53
Postat av: Sofia

Lina:

Jag var inte ensam om att förstöra, vi var två om det som hände. Men jag har full förståelse för om du hatar mig. Jag hoppas iaf att det löser sig för er, det har det gjort för oss! Förlåt!

2010-03-09 @ 11:40:48
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker inte du ska lägga din energi på att vara förbannad på sofia. är det inte upp till din pojkvän att säga ifrån om någon tjej närmar sig?

hon kunde ju omöjligt veta om han hade en flickvän.

2010-03-10 @ 18:48:27
Postat av: Malin

håller med den förgående talaren.

skylla på någon annan när sin kille inte kan hålla sig i styr tycker jag bara är omoget.som ett exempel om du inte förstod LINA så kommer ett här - om din kille rånar en bank och han har en vän med sig så kan du ju inte skylla på vännen om din kille var med. väx upp!!!

2010-03-10 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0